مسئول واحد فناوری اطلاعات |
شرح وظایف
1-جمع آوری و ساماندهی بانک اطلاعات پرسنلی و طبقه بندی و نگهداری آنها
2-تهیه گزارشات تحلیلی
پرسنلی و آمار کارکنان طبق درخواست مقام مافوق
3-تهیه گزارشات
آماری و اطلاعات پرسنلی مورد نیاز و ارسال به واحدها و مسئولین مربوطه
4-طراحی و تدوین
دستورالعمل ها و فرم های مربوط به جمع آوری و مستند سازی اطلاعات و آمار پرسنلی
5-تجزیه و تحلیل
گزارشات و اطلاعات مربوط به پرسنل و بازبینی گزارشات آماری از نظر صحت مندرجات
6-پیگیری پیاده
سازی و راهبری سیستم های آمار و اطلاعات پرسنلی مبتنی بر فناوری اطلاعات
7-تهیه و تنظیم
اطلاعات و آمار و مدارک مربوط به کارکنان مشمول به منظور رسیدگی به ارتقاء،
انتصاب، تغییر رسته و رشته شغلی با توجه به قوانین و مقررات مربوط
8-پشتیبانی،
نگهداری و بروز رسانی بانکهای اطلاعاتی مربوط به پرسنل
9-پیگیری ورود
اطلاعات به سیستم های نرم افزاری و گزارش گیری از آنها جهت ارائه به واحدها و
مسئولین مربوطه
10-بررسی و
کنترل صحت و اعتبار آمار، اطلاعات و گزارشات پرسنلی قبل از ارائه به مسئولین و
واحد های مربوطه
11-انجام سایر
امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق |
تاریخ به روز رسانی: | 1401/09/08 |
تعداد بازدید: | 1466 |