کارشناس دریافت پرداخت |
شرح وظایف
1-دریافت و
پرداخت مطالبات پس از اخذ دستور از مقام مافوق و انجام ثبت های مربوطه در دفتر
دریافت و پرداخت و دفتر بانک
2-بررسی امور مربوط به
دریافت، پرداخت و سپرده های مالی از قبیل واریز، پرداخت های نقدی و اسنادی و تایید
میزان وجوه موجودی
3-مطالعه و
اگاهی از قوانین و مقررات و آیین نامه های مالی کشور از قبیل بودجه، مالیات،
محاسبات عمومی و اجرای آنها به طریق مقتضی
4-پیگیری و
هماهنگی امور بانکی و حساب دریافتها و پرداختها در مجموعه جهاد
5-انجام امور
مربوط به دریافت و پرداخت های وام های قرض الحسنه و رفاه در مجموعه
6-مراجعه به
اداره کل امور مالیاتی و اداره کل خزانه و سایر سازمانها
7-پیگیری دریافت
اعتبارات ابلاغی
8-انجام سایر
امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
|
تاریخ به روز رسانی: | 1401/09/08 |
تعداد بازدید: | 1505 |