مسئول امور اداری |
شرح وظایف 1-اعمال واجرای
قوانین وآیین نامه های اداری واستخدامی صادره ازمنابع ذیصلاح
2-تهیه وارسال آیین
نامه ها وبخشنامه ها ودستورالعمل های لازم اداری ابلاغ شده به مراکز بهداشتی
ودرمانی و واحدهای تابعه
3-هماهنگی در اجرای برنامه های مربوط به واحدهای دبیرخانه-تلفن خانه-انبار-نقلیه-کارگزینی-امورمالی
4-رسیدگی وکنترل
درخواست تجهیزات وکالاهای مورد نیاز مراکز وخانه های بهداشت ودیگر واحدهای تابعه
5-شرکت درجلسات متشکله از ریاست شبکهوواحدهای اداری-مالی-وسایر کمیته
های شبکه
6-تامین نیروی مورد نیازامور اداری
ودیگر واحدهای تابعه
7-انجام امور رفاهی کارکنان وتهیه
وتنظیم طرح های مربوطه
8-برآورد میزان
ملزومات وابزار مصرفی اداری ونظارت برتوزیع آنها
9-نظارت برحسن انجام
وظیفه کارکنان وثبت ورود خروج پرسنل
10-برگزاری جلسات آموزشی وتوجیهیجهت پرسنل تحت پوشش
11-نظارت برساختمان ها واماکن تحت پوشش جهت نگهداری بهینه ورفع نواقص
12-اجرای برنامه سبزوارزیابی روش های کاهش هزینه بدون دور شدن از
اپتیموم
|
تاریخ به روز رسانی: | 1401/11/03 |
تعداد بازدید: | 1560 |