واحد اسناد پزشکی |
شرح وظایف
1- کنترل نهایی مدار ک و اسناد و رسیدگی
و حصول اطمینان از صحت اعمال کنترلها 2- برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت و عملکرد
پرسنل بخش مربوطه 3- بررسی و تهیه آمار روزانه و ماهیانه و سالیانه براساس فعالیتهای
انجام شده درمراکز بهداشتی درمانی و ارسال به مقامات مافوق
4-اخذ نسخ از مراکز
درمانی وجمع بندی آن ها 5- تفکیک نسخ 3- دریافت لیست کسورات از سازمان بیمه گر و
اقدام جهت رفع مشکل 6- تهیه صورتحساب بیمه مربوط به هر پرونده و تحویل آنها به
کارشناس بیمه |
تاریخ به روز رسانی: | 1401/09/21 |
تعداد بازدید: | 1716 |